19 mars

 
 
Hej!
 
Anledningen till att jag gjort något så fjantigt som att skaffa en blogg (fast jag har absolut noll att skriva om) är att jag behövde en bra ursäkt till att slippa tentaplugga. Har 2 dagar kvar innan tentan i psykologi ska skrivas och jag känner mest blööööööööööh. Så, det är anledningen, inte att jag tror jag är någon famous elit bloggare:P<3
 
Idag är en trist, grå, tråkig jävla dag. Jag har vart hos veterinären i Sala med Mille. Stackarn har fått hjärtfel och måste dessutom opera munnen då han har dåliga tänder. Gubben börjar bli gammal, 10 år idag. Det va kaos inne hos veterinären när mormor va med. Dels var det 500 olika djur så Mille gick bananas, dels skrek(!!) mormor på finska i sin tegelsten till mobil i typ en kvart. Och där satt jag och skämdes ögonen ur mig. Hejhej alla.
 
Stekte lövbiff och åt ruccola till lunch när jag kom hem. Lövbiffen va seg och ruccolan gammal. Fint ska de va!
Snart ska jag hämta Petter från jobbet. Japp, jag skjutsar och hämtar honom varje dag. Ska väl tillägga att det är för hans cykel är trasig, men ändå. Man är Taxi AB på heltid.
 
Annars då? Räknar ner dagarna till Barbados gör jag. 33 dagar kvar. Snart snart snart ligger jag på Västindiens vita stränder med nå gott att dricka i handen.
Det va allt. Hare tja heej!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0